Wanneer een of meerdere van de door u bestelde artikelen om welke reden dan ook niet bevallen, mogen ze binnen de ruilperiode van 14 dagen na ontvangst van de goederen terug gestuurd worden.
Wij willen u verzoeken om een retourzending bij ons voor te melden. Dit kan door in de verzendbevestingsmail of hieronder op de button te klikken of u scant de QR-code op het meegeleverde bestel-/retourformulier. Mocht dit niet lukken dan vult u op het meegezonden bestel-/retourformulier de reden van retour in.
De artikelen dienen onbeschadigd, met kaartjes en in originele verpakking teruggestuurd te worden. Doe de artikelen samen met het bestel-/retourformulier in een goede doos, plak deze dicht en voorzie de doos van de retoursticker.
U kunt de doos afgeven bij een PostNL-punt. Wanneer u de goederen retour stuurt via een PostNL-punt met onze retoursticker hoeft u zelf niets te betalen bij het retour zenden, maar wordt er een vaste bijdrage in de retourkosten ingehouden op het terug te ontvangen bedrag.
De bijdrage in de retourkosten bedraagt:
- binnen Nederland € 5,00
- voor de landen in de EUR1 zone € 7,50 *1)
- voor de landen in de EUR2 en EUR3 zone € 10,00 *1)
*1) voor betreffende landen zie verzendkosten
Heeft u bij uw bestelling al verzendkosten aan ons betaald? Dan worden er geen kosten voor de retourzending afgetrokken. U betaalt dus maximaal altijd slechts eenmaal een bijdrage in de verzend- of retourkosten.
Na ontvangst van uw retourzending wordt het terug te ontvangen bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken aan u overgemaakt. Wij gebruiken hiervoor de door u gekozen betaalmethode; een creditcard betaling zal bijv. worden teruggestort op uw creditcard.